Breaking Posts

16/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

REKLAM


 

Qumështi më i mirë për diabetikët është qumështi i lopës


Në këtë artikull do të flas për qumështin më të mirë për diabetikët. 
Përveç qumështit të lopës, ka edhe një sërë llojesh të tjera qumështi që njerëzit me diabet mund të konsumojnë. Vitet e fundit mund të keni dëgjuar për qumështin e sojës apo bajames. Ekziston edhe qumështi i orizit dhe qumështi i kërpit, të cilët disa njerëz i preferojnë qumështin e lopës, sepse përmbajnë më pak sheqer se produktet e zakonshme të qumështit. Në këtë artikull, do të mësoni më shumë rreth llojeve të ndryshme të qumështit, në mënyrë që të menaxhoni nivelet e sheqerit në gjak dhe të zgjidhni atë që i përshtatet nevojave tuaja!

Qumështi numër 1 më i mirë për diabetikët

Qumësht bajamesh 

  • Sheqeri:  0 gram
  • Numri i modelit:  Qumësht bajame pa sheqer
  • Yndyra e ngopur:  0 gram

Besoj se nuk duhet të sakrifikosh shijen vetëm se nuk konsumon bulmet. I bërë nga përbërësit më të mirë, ky qumësht bajamesh pa sheqer ka një strukturë të lëmuar dhe kremoze, pa asnjë shije të hidhur ose gëlqere që lidhet kryesisht me qumështin e bajames.

Cili qumësht ka më pak sheqer?

Ka lloje të ndryshme qumështi, secili me përfitimet e veta ushqyese.

Qumështi i lopës dhe qumështi i skremuar janë me pak yndyrë, por më të lartë në karbohidrate, kryesisht nga sheqernat, por të pasura me kalcium, vitamina A dhe B12.

Ekziston një shumëllojshmëri e gjerë qumështi me bazë bimore që mund të konsumohen nga veganët, ata që preferojnë të mos pinë produkte shtazore ose njerëzit me diabet që preferojnë produkte pa sheqer pa sheqer të shtuar. Këto lloje të alternativave të qumështit përfshijnë qumështin e sojës, qumështin e orizit, qumështin e bajames dhe qumështin e tërshërës.

Kur shikoni etiketën e një pakete të thjeshtë qumështi dhe shihni fjalën "sheqer", mbani në mend se ajo i referohet sheqerit natyral laktozë në qumësht.

A është qumështi i bajames i mirë për diabetikët?

A mund të pinë diabetikët qumësht bajame? Sigurisht! Personat me diabet mund të pinë qumësht bajame pa asnjë problem. Qumështi i bajames përmban sasinë më të vogël të sheqerit, nëse ka, krahasuar me produktet e tjera të qumështit dhe qumështin e ëmbëlsuar. Dhe është e lehtë të zëvendësohet kur dëshironi një koktej të shkumëzuar ose latte kremoze. Qumështi i sojës ka pak më shumë sheqer se qumështi i bajames, por gjithashtu përmban të njëjtën sasi fibrash dhe proteinash si qumështi i lopës. Natyrisht, sheqeri nuk është i vetmi faktor që diabetikët duhet të kenë parasysh. Yndyrnat e shëndetshme janë po aq të rëndësishme për nivelet e shëndetshme të sheqerit në gjak.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Below Post Ad

 Kujdes! Informacioni është vetëm për qëllime informative dhe nuk synon të diagnostikojë ose të përshkruajë trajtim. Gjithmonë konsultohuni me një mjek të specializuar!



 

REKLAM