Breaking Posts

16/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

REKLAM


 

Si ta dalloni një atak në zemër një muaj para se të ndodhë.


Simptomat e një ataku kardiak

A e dini se shkaku kryesor i vdekjes së hershme në botën e sotme është ataku në zemër!? Por sot do t'ju tregoj se si ta dalloni një atak në zemër një muaj para se të ndodhë.

Stresi i jetesës, zakoni për të ngrënë ushqim të pashëndetshëm, privimi kronik i gjumit... Ne vetë po japim një kontribut të madh në zhvillimin e një sëmundjeje që çdo vit po bëhet gjithnjë e më e zakonshme dhe më e rrezikshme.

Ne nuk do të flasim këtu për nevojën për të udhëhequr një mënyrë jetese të shëndetshme ose për të qenë më pak nervoz.

Ne do të flasim vetëm për simptomat që mund t'ju paralajmërojnë për telashet e afërta të paktën një muaj përpara. Zbuloni se cilat probleme duhen marrë si flamuj seriozë të kuq!

Lodhja

Kur arteriet ngushtohen, zemra juaj merr shumë më pak gjak sesa dikur. Kjo e ndërlikon punën e sistemit të qarkullimit të gjakut. Dhe shenja e parë e këtyre problemeve është përgjumja e përjetshme dhe ndjenja e lodhjes absolute.

Frymëmarrje e shkurtër

Nëse zemra juaj nuk po merr mjaftueshëm gjak, kjo do të thotë se mushkëritë tuaja nuk janë në gjendje të marrin aq oksigjen nga mushkëritë tuaja sa merrnin më parë.

Këto dy sisteme janë jashtëzakonisht të varura nga njëri-tjetri. Njëra nuk mund të funksionojë siç duhet pa tjetrën. Pra, nëse shpesh keni probleme edhe me frymëmarrjen, është më mirë të konsultoheni me një mjek - dhe sa më shpejt të jetë e mundur.

Dobësi

Nëse ndiheni të dobët në të gjithë trupin, kjo do të thotë se ka shumë pak gjak në arteriet tuaja. Muskujt tuaj nuk po marrin oksigjenin dhe lëndët ushqyese që u nevojiten. Pra, nëse shpesh përjetoni para-sinkopë pa ndonjë arsye të dukshme, kjo në vetvete është një shenjë mjaft alarmante e problemeve me sistemin kardiovaskular.

Marramendje dhe djersë e ftohtë

Mungesa e rrjedhjes së gjakut në tru është shumë e rrezikshme për jetën. Nëse ndjeni se trupi juaj shpesh mbulohet me një djersë të ftohtë ngjitëse dhe ju vetë përjetoni shpesh marramendje, atëherë thjesht nuk mund të përballoni t'i injoroni këto simptoma.

Presioni në gjoks

Nëse keni simptoma të presionit të tepërt në gjoks, siklet në këtë zonë, atëherë kjo është shumë, shumë e keqe. Këto simptoma mund të bëhen më të shpeshta me kalimin e kohës dhe të bëhen më të vështira për t'u përballuar. Nëse i shpërfillni, mund të përballeni lehtësisht me një atak në zemër ballë për ballë.

Sindromi "Frosty".

Nëse keni simptoma të ngjashme me gripin me ndërprerje nga askund, mund të jetë një shenjë se jeni gati të keni një atak në zemër. Shumë njerëz raportojnë pas një sulmi se kanë përjetuar periudha të pashpjegueshme të "ftohjes" disa ditë më parë. ishin “ngrirë”.

Nëse ndiheni sikur i keni përjetuar personalisht këto simptoma ose dikush i afërt me ju i ka përjetuar ato, kërkoni kujdes të menjëhershëm mjekësor. Mënyra më e mirë për të parandaluar një atak në zemër është të identifikoni simptomat e tij në fillim dhe të filloni trajtimin parandalues.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Below Post Ad

 Kujdes! Informacioni është vetëm për qëllime informative dhe nuk synon të diagnostikojë ose të përshkruajë trajtim. Gjithmonë konsultohuni me një mjek të specializuar!



 

REKLAM