Breaking Posts

16/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

REKLAM


 

Diabeti: Tre shenja që paralajmërojnë deri 20 vjet më parë!


Ju me siguri e dini se  
pradiabeti  është një "paralajmërim" për shfaqjen e ardhshme të diabetit të  tipit 2 , por duket se ka shenja "paralajmëruese" edhe për pradiabetin.

Sipas hulumtimit të ri të paraqitur në konferencën vjetore të Shoqërisë Evropiane për Studimin e Diabetit (EASD) në Berlin, shenjat e hershme të diabetit ose pradiabetit mund të zbulohen  një deri në dy dekada para diagnozës së sëmundjes .

Bazuar në këtë gjetje, studiuesit theksojnë se ndërhyrjet që do të ndalojnë diabetin duhet të zbatohen  shumë më herët  sesa po ndodh tani.

Studimi, i kryer nga studiuesit në Japoni përfshiu një total prej 27,000 personash të shëndetshëm (kryesisht meshkuj) të cilët nuk kishin një histori diabeti dhe ishin midis 30 dhe 50 vjeç. Studiuesit monitoruan shëndetin e pjesëmarrësve derisa ata u diagnostikuan me pradiabet ose diabet.

Në pradiabet, nivelet e sheqerit në gjak janë më të larta se normale - hemoglobina e glikoziluar ≥5.7% në <6.5%, glukoza plazmatike e agjërimit ≥100 mg / dl deri <126 mg / dl ose testi i tolerancës së glukozës ≥ 140 mg / dl deri <200 mg / dl , sipas Shoqatës Amerikane të Diabetit (ADA) - por jo aq e lartë sa të diagnostikohet me diabet.

Gjatë periudhës së studimit, 1,067 pjesëmarrës u diagnostikuan me diabet të tipit 2. Krahasuar me ata që nuk zhvilluan diabet, këta pjesëmarrës, studiuesit vunë re, kishin tendencë të kishin  nivele më të larta të sheqerit të agjërimit , rezistencë më të lartë të  insulinës  dhe një  indeks më të lartë të masës trupore  dhe madje edhe më shumë dhe  10 vjet para  diagnozës.

Një indeks i lartë i masës trupore (25 dhe më lart) është një faktor rreziku i njohur për diabetin e tipit 2, ndërsa rezistenca e trupit ndaj insulinës zhvillohet kur qelizat nuk janë në gjendje të përdorin siç duhet hormonin insulinë për të rregulluar nivelet e sheqerit në gjak.

Pikërisht i  njëjti model i shenjave paralajmëruese , edhe pse në një shkallë më të vogël, u vu re tek ata pjesëmarrës që zhvilluan  prediabetin  gjatë studimit dhe madje deri në  një dekadë para  se sëmundja të diagnostikohej.

Ndërsa shumica e pacientëve që përfundimisht zhvillojnë diabet kalojnë së pari fazën e prediabetit, studiuesit theksojnë se shenjat paralajmëruese mund të zbulohen  deri në dy dekada para diagnozës së diabetit .

Masat parandaluese të rekomanduara për personat me prediabet shpesh nuk rezultojnë efektive në një afat të gjatë, kështu që ne duhet të ndërhyjmë shumë më herët se në fazën e para-diabetit për të parandaluar shfaqjen e diabetit, " tha studiuesi kryesor Dr. Hiroyuki Sangesaka. Spitali Aizawa në Japonia. Ndërhyrjet e rekomanduara nga studiuesi duhet të jenë ose farmakologjike ose të përfshijnë ndryshime në stilin e jetës (dieta, nivelet e stërvitjes, etj.).


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Below Post Ad

 Kujdes! Informacioni është vetëm për qëllime informative dhe nuk synon të diagnostikojë ose të përshkruajë trajtim. Gjithmonë konsultohuni me një mjek të specializuar!



 

REKLAM