Breaking Posts

16/trending/recent
Type Here to Get Search Results !

REKLAM


 

Konsumi i lartë i orizit të bardhë rrit rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2,

Konsumi i lartë i orizit të bardhë rrit rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2, sipas një studimi të ri amerikan. Gjetjet konfirmojnë se orizi kafe paddy është më i shëndetshëm dhe zvogëlon rrezikun e diabetit.

Zëvendësimi i orizit të bardhë, i cili ngre sheqerin në gjak, me orizin kafe dhe drithërat e tjerë mund të zvogëlojë rrezikun e zhvillimit të diabetit me një të tretën.

Njerëzit që hanë të paktën pesë racione orizi të bardhë në javë kanë 17% më shumë mundësi për të zhvilluar diabet sesa ata që hanë më pak se një porcion në muaj (secila porcion vlerësohet të jetë 150 gramë). Nga ana tjetër, ata që hanë dy ose më shumë racione orizi kafe në javë kanë një rrezik prej 11% më të ulët të zhvillimit të diabetit të tipit 2 sesa ata që hanë më pak se një shërbim në muaj.

Studimi, i cili shqyrtoi 22 vjet të të dhënave nga 197,000 të rritur, u krye nga studiuesit në Shkollën e Shëndetit Publik të Universitetit të Harvardit dhe u botua në revistën mjekësore Archives of Internal Medicine, sipas Reuters dhe French dhe BBC.

Sipas studiuesve, zëvendësimi i konsumit të orizit të bardhë dhe drithërave të tjerë të përpunuar me drithëra integrale dhe oriz kafe ndihmon në zvogëlimin e rrezikut të diabetit. Edhe zëvendësimi i vetëm një të tretës së orizit (rreth 50 gramë) të një racioni tipik ditor të orizit të bardhë me të njëjtën sasi orizi kafe në baza ditore mund të zvogëlojë rrezikun e diabetit me 16%. Zëvendësimi i orizit të bardhë me drithëra të tjerë mund të zvogëlojë rrezikun e diabetit me 36%

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Below Post Ad

 Kujdes! Informacioni është vetëm për qëllime informative dhe nuk synon të diagnostikojë ose të përshkruajë trajtim. Gjithmonë konsultohuni me një mjek të specializuar!



 

REKLAM